Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

O ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ σπάει τα φράγματα και η GENERALI διεκδικεί τα μέγιστα

O ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ σπάει τα φράγματα και η GENERALI διεκδικεί τα μέγιστα

Δημοσιεύτηκε σε Εταιρείες
09 February 2015
O ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ σπάει τα φράγματα και η GENERALI διεκδικεί τα μέγιστα
Με το δεδομένο ότι το 2014 ήταν η χρονιά των ρεκόρ για την Generali, μπορούμε με ασφάλεια να υποθέσουμε ότι αυτά βαίνουν προς κατάρριψη τη χρονιά που διανύουμε, από την εφαρμογή των όσων προανήγγειλε ο Δ/νων Σύμβουλος, κ. Πάνος Δημητρίου, απευθυνόμενος στο δίκτυο των ανεξάρτητων συνεργατών της Εταιρείας.
Στην εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας –πραγματοποιήθηκε στο Hilton, στις 6 Φεβρουαρίου–, οι ανεξάρτητοι συνεργάτες της Εταιρείας είχαν την ευκαιρία να ακούσουν θετικά και αισιόδοξα μηνύματα, τόσο σε επίπεδο απολογισμού, όσο και σε επίπεδο σχεδιασμού και στρατηγικής ανάπτυξης για την επόμενη ημέρα.
Ο κ. Πάνος Δημητρίου υποσχέθηκε και προανήγγειλε εκπλήξεις, μιλώντας για το αναπτυξιακό πλάνο της Εταιρείας. Χωρίς να αποκαλύψει το σύνολο των όσων σχεδιάζονται, ειδικά στο επίπεδο του e-service, υπογράμμισε ότι η ανάπτυξη της Generali βασίζεται σε τρεις πυλώνες: στην ψηφιακή τεχνολογία, σταπρωτοποριακά προγράμματα και στο παρεχόμενο Service.
Μιλώντας πιο συγκεκριμένα για την ψηφιακή τεχνολογία, διευκρίνισε ότι δεν έχει να κάνει σε καμία περίπτωση με direct πωλήσεις. Στόχος της Generali είναι να αναπτύξει την κατάλληλη ψηφιακή τεχνολογία προκειμένου η Εταιρεία να λειτουργήσει ως γέφυρα μεταξύ των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και των δυνητικών πελατών, συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας, που είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι στη χρήση εφαρμογών (applications) και συσκευών όπως τα smart phones και τα tablets.
«Εμείς πρέπει να λειτουργήσουμε ως γέφυρα για να τους προσεγγίσετε εσείς», επισήμανε χαρακτηριστικά, επεξηγώντας πώς ακριβώς θα λειτουργεί η συγκεκριμένη εφαρμογή: ο δυνητικός πελάτης που θα αναζητά στο internet κάποιο ασφαλιστικό πρόγραμμα, θα “οδηγείται” με τα κατάλληλα εργαλεία στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, οι οποίοι είναι οι μόνοι που μπορούν να προσφέρουν μέγιστο επίπεδο serviceόπως τόνισε χαρακτηριστικά.
Ο δεύτερος πυλώνας ανάπτυξης είναι η παροχή πρωτοποριακών προγραμμάτων και υπηρεσιών.
Ενδεικτικά μιλώντας για τις δράσεις που σχεδιάζονται στον εν λόγω τομέα, ο κ. Δημητρίου προανήγγειλε ότι από τον Μάρτιο του 2015 η απόδοση των προμηθειών στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές θα γίνεται την ίδια στιγμή που θα καταβάλλονται τα ασφάλιστρα από τον ασφαλισμένο.
Ο πήχης για το επίπεδο της παρεχόμενης εξυπηρέτησης (service) τίθεται ακόμα ψηλότερα, με την υιοθέτηση και εφαρμογή πρωτοποριακών διαδικασιών, που θα ενισχύσουν έτι περαιτέρω την ήδη υψηλή ποιότητα υπηρεσιών που παρέχει η Εταιρεία στους συνεργάτες και στους ασφαλισμένους της.

Ρεκόρ παραγωγής το 2014
Ως μια εξαιρετικά επιτυχημένη χρονιά καταγράφεται το 2014 για την Generali, που οδεύει στη συμπλήρωση 130 χρόνων παρουσίας στη χώρα μας.
Τόσο ο κ. Τάκης Βασιλόπουλος, Chief Technical Manager, όσο και ο κ. Μιχάλης Σωτηράκος, Διευθυντής Πωλήσεων, παρέθεσαν στοιχεία και αριθμούς που επιβεβαιώνουν τον χαρακτηρισμό «εξαιρετικά επιτυχημένη».
Όπως υπογράμμισε ο κ. Βασιλόπουλος, η συνολική παραγωγή το 2014 έφτασε στα υψηλότερα επίπεδα που έχει πετύχει ποτέ η Generali στην Ελλάδα. Αντίστοιχη και η αναφορά του κ. Σωτηράκου, ο οποίος σημείωσε ότιτο 2014 καταγράφηκε ρεκόρ παραγωγής, τόσο στη Ζωή όσο και στις Γενικές. Έτσι, το σύνολο της παραγωγής διαμορφώθηκε στα 162,5 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα το μερίδιο αγοράς της Εταιρείας να ανέλθει στο 4,3%.
«Τα αποτελέσματα αυτά είναι δικά σας και σας ευχαριστούμε για τη συνεισφορά και την προσφορά σας», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Σωτηράκος, απευθυνόμενος στους παρευρισκόμενους συνεργάτες, υπογραμμίζοντας ότι η στρατηγική που ακολούθησε η Εταιρεία αποδείχτηκε ιδιαίτερα επιτυχής.
Οι εξαιρετικές επιδόσεις δεν ήταν φυσικά ούτε τυχαίες ούτε συγκυριακές. Όπως τόνισε ο κ. Βασιλόπουλος, η Εταιρεία μέσα στη χρονιά που πέρασε άλλαξε δομές και προϊόντα και έκανε καίριες παρεμβάσεις σε υπάρχοντα, όπως για παράδειγμα στο Speed (το βασικό προϊόν στην ασφάλιση αυτοκινήτου). Παράλληλα, προχώρησε σε αλλαγές σε όλη την γκάμα των βασικών ασφαλίσεων στα προγράμματα ατομικών ασφαλίσεων, εφαρμόζοντας παράλληλα ελκυστική εμπορική πολιτική στα προγράμματα ομαδικών ασφαλίσεων.
Ενδεικτικά και μόνον της επιτυχούς στρατηγικής ανάπτυξης που εφαρμόζει η Εταιρεία, είναι κάποια συγκεκριμένα νούμερα που παρέθεσε ο κ. Σωτηράκος:
Στον κλάδο Πυρός, μέχρι τον Φεβρουάριο του 2014 συνάπτονταν 100 νέα συμβόλαια μηνιαίως, ενώ από τον Μάρτιο του 2014 και μετά ο αριθμός τους ανέβηκε στα 550.
Στον κλάδο Ζωής, η Εταιρεία δεχόταν 550 νέες αιτήσεις ασφάλισης μηνιαίως το 2012, 900 το 2013 και 1.350 το 2014.
Απευθυνόμενος στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές ο κ. Σωτηράκος και κλείνοντας τον χαιρετισμό του, τους κάλεσε να επιλέξουν την Generali ως τον βασικό στρατηγικό τους συνεργάτη, γιατί μεταξύ άλλων:
  • «στις σχέσεις μας επιδεικνύουμε εντιμότητα και εμπιστοσύνη»,
  • «γιατί λέμε ότι μεγαλώνουμε με υγεία και με ταχύτητα, κι αυτό για σας σημαίνει προοπτική»,
  • «γιατί δεν σας λέμε μόνο το πού θα πάμε, αλλά και το πώς θα πάμε»,
  • «γιατί στον δρόμο της ανάπτυξης με συνεργάτες, γνωρίζουμε ακριβώς με ποια προϊόντα, με ποια διαδικασία πώλησης θα προχωρήσουμε».
Καταλήγοντας και παραφράζοντας τη γνωστή λαϊκή παροιμία «όποιος βιάζεται σκοντάφτει», υπογράμμισε χαρακτηριστικά: «Το 2015, όποιος βιάζεται …θα φτάσει πρώτος! Έχουμε αμοιβαίο όφελος να τρέξουμε μαζί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου