Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Έτσι χτίζεις το πρώτο όνομα στην Ασφάλιση αυτοκινήτου

Έτσι χτίζεις το πρώτο όνομα στην Ασφάλιση αυτοκινήτου

Header
18 Φεβρουαρίου 2015
Ας το παραδεχτούμε, οι ασφαλιστικές διαφημίσεις είναι συνήθως βαρετές.
Περιέχουν μια αγαπημένη οικογένεια, ένα συμπαθητικό παιδί, ένα τακτοποιημένο περιβάλλον και έναν "πολιτικά ορθό" διάλογο που προσπαθεί να είναι αστείος. Έχουν δηλαδή όλα αυτά τα στοιχεία που κάνουν το κοινό να βαριέται. Όσες φορές και αν παίζει η διαφήμιση στην τηλεόραση κανείς δεν ενδιαφέρεται για το "σκετσάκι" και το μόνο που τελικά μένει από την ενέργεια είναι η αποτύπωση του λογοτύπου από τη συνεχή επανάληψη.
Στο "Underwriter" έχουμε τονίσει τη σημασία της ευρηματικότητας στη διαφήμιση των ασφαλιστικών εταιρειών ως το πλέον αποτελεσματικό εργαλείο για να "ανοίξεις" τα αυτιά και τα μάτια των καταναλωτών.
Είναι το μόνο διαθέσιμο "όπλο" για να σπάσεις την αδιαφορία και να καταφέρεις να "χτίσεις" το όνομα και το μήνυμά σου. Και φυσικά εάν η διαφήμιση της εταιρείας δουλεύει, λύνονται και τα χέρια του διαμεσολαβητή.
Στην Ιταλική Europ Assistance φαίνεται ότι έπιασαν το νόημα και δημιούργησαν ένα marketing stunt, όπως λέγεται, το οποίο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί κάτι παραπάνω από ευρηματικό:
Ένα ωραίο πρωινό, ένα υποβρύχιο βγήκε από την πορεία του και αναδύθηκε σε .... έναν πολυσύχναστο δρόμο στην καρδιά του Μιλάνου!
Για κακή του τύχη ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου Smart που βλέπετε στις φωτογραφίες είχε παρκάρει ακριβώς στο σημείο του ατυχήματος, με αποτέλεσμα να γίνει μέρος του ατυχήματος.
Συμπέρασμα: Πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για κάθε κίνδυνο, διότι δεν ξέρεις ποτέ τι μπορεί να σου συμβεί!
Όπως ήταν φυσικό το εγχείρημα πέρα από βλέμματα των περαστικών, κέρδισε τεράστια δωρεάν δημοσιότητα. Οι μεγαλύτεροι δημοσιογραφικοί οργανισμοί του πλανήτη αναφέρθηκαν στην ενέργεια και όλα τα μεγάλα sites. Το όνομα της εταιρείες προβλήθηκε παντού με μηδενικό κόστος. Αντιστοίχως, και στο Youtube οι προβολές του βίντεο άγγιξαν το 1 εκατομμύριο.
Συγχαρητήρια στην ασφαλιστική εταιρεία και στην διαφημιστική της (M&C Saatchi) για την ωραία ενέργεια.
Δείτε φωτογραφίες και βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου