Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Η ΑΧΑ και η Αllianz οδηγούν την κούρσα της εταιρικής επωνυμίας

Σύμφωνα με την αξιολόγηση της πολυεθνικής εταιρείας συμβούλων μάρκετινγκ και στρατηγικής Interbrand, ηAXA κατατάσσεται 53η στην πιο πρόσφατη λίστα με τις καλύτερες εταιρικές επωνυμίες στον κόσμο, ενώ ηAllianz ακολουθεί μόλις 2 θέσεις πιο μετά.
Η Allianz και η ΑΧΑ ήταν οι μόνες ασφαλιστικές εταιρείες που κατάφεραν να μπουν στο τοπ 100 των καλύτερων επωνυμιών του 2014 – στις πρώτες θέσεις του οποίου αναρριχήθηκαν οι εταιρείες Apple, Google, Coca-Cola, IBM και Microsoft. Η αξία του brand της ΑΧΑ και της Allianz αυξήθηκε κατά 14% και 15% αντίστοιχα.
ΑΧΑ: Έμφαση στις τεχνολογίες αιχμής
Η ΑΧΑ, υπ’ αριθμόν 1 ασφαλιστική για 6η συνεχή χρονιά και με brand που αξίζει πλέον 8,12 δισ. δολάρια, αξιολογήθηκε επίσης ως η «καλύτερη πράσινη ασφαλιστική» για το έργο της στον τομέα της κλιματικής αλλαγής, που συνίσταται στην κατανόηση των κινδύνων και στη μείωση του αποτυπώματός της στο περιβάλλον.
Η Interbrand αποδίδει την επιτυχία της AXA στο στρατηγικό πλάνο «Αmbition AXA» που ακολουθεί. Επισημαίνει την επέκταση της εταιρείας σε αναδυόμενες αγορές όπως της Κίνας και της Κολομβίας, καθώς και τις επενδύσεις της σε start-ups και νέες τεχνολογίες. «Η AXA ελπίζει ότι με τέτοιες συνεργασίες θα έχει τη δυνατότητα να εντοπίσει αναδυόμενες τάσεις, να δοκιμάσει νέα προϊόντα, να προωθήσει εντός μια ψηφιακή κουλτούρα και να καλλιεργήσει νέα ταλέντα» αναφέρει χαρακτηριστικά η Interbrand.
Επιπλέον, σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία, η AXA είναι «η πρώτη πολυεθνική ασφαλιστική που συνάπτει συμφωνία με το Facebook και η πρώτη που αποκτά δικό της brand website», ενώ από το 2013 τοAXA Research Fund «έχει επενδύσει 12 εκατ. ευρώ για την υποστήριξη 38 νέων ερευνητών σε 15 χώρες – σε μια προσπάθεια να προαγάγει την κατανόηση των περιβαλλοντικών, προσωπικών και κοινωνικοοικονομικών κινδύνων».
Το πελατοκεντρικό προφίλ της Allianz
Σε απόσταση αναπνοής, με μόνο την εταιρεία Nestlé να τη χωρίζει από τη Γαλλίδα ομόλογό της, η Allianz δεν θα μπορούσε να είναι δυσαρεστημένη, όταν μάλιστα η επωνυμία της αξίζει 7,702 εκατ. δολάρια. Εξάλλου, η εταιρεία το 2013 αναδείχθηκε «Industry Group Leader» στη βιωσιμότητα βάσει του δείκτη Dow Jones Sustainability Index για τη δομημένη διαχείριση της επωνυμίας της παγκοσμίως.
O γερμανικός κολοσσός αύξησε τα κέρδη του το 2013 κατά 15% και συνεχίζει την ίδια επιτυχημένη πορεία παραμένοντας προσηλωμένος στους πελάτες του. Με το μότο-πρόγραμμα «ONE» η Allianz τοποθετεί τον πελάτη στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων και απευθύνει ένα συνεπές εταιρικό μήνυμα σε 30 χώρες ανά τον κόσμο.
Η εταιρεία βελτίωσε επίσης την επαφή της με τους πελάτες μέσω των social media και αξιοποίησε ως βασικό παράγοντα διαφοροποίησης τον «Ψηφιακό Επιταχυντή» της (Allianz Digital Accelerator), ο οποίος συνδέει την εταιρεία με την επιχειρηματική και start-up κοινότητα προωθώντας την καινοτομία. Επιπλέον, η Allianzείναι χορηγός ομάδων όπως η Μπάγερν Μονάχου και η Μπαρτσελόνα, ενώ συνεργάζεται με τη Διεθνή Παραολυμπιακή Επιτροπή σε εκστρατείες ενημέρωσης για τον αθλητισμό ατόμων με αναπηρία.
Nextdeal

Γράφει:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου