Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Ξεκίνησε η συνεργασία της ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε με την anytime

 Θέμα δημοσίευσης: Ξεκίνησε η συνεργασία της ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε με την anytime
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 18, 2014 8:40 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Users Information Users Information
Μήνες πριν γράφαμε για τον νέο ανταγωνιστή που έρχεται. Για το νέο κανάλι διανομής ασφαλιστικών προϊόντων που θα οξύνει ακόμη περισσότερο τα προβλήματα που ήδη αντιμετωπίζουμε.

Το Σάββατο βρέθηκα σε ένα σουπερ μάρκετ της αλυσίδας ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε
Σε όλα τα ταμεία υπήρχαν stands με φυλλάδια και τίτλο «ασφάλισε το αυτοκίνητό σου στην anytime και κέρδισε» 20€ ψώνια κάθε χρόνο για 2 χρόνια στην κάρτα club. 100€ κλήρωση κάθε μέρα σε δωροεπιταγές.»

Το μυαλό μου αμέσως σκέφτηκε…….λές να ενημερώνουν στα ταμεία για την ασφάλισή μου? Αντιλαμβάνεστε τι θα σήμαινε αυτό. Η μήπως πιστεύετε πως οι ταμίες θα ήταν πιστοποιημένες για να ενημερώνουν για την ασφάλισή μας!

Κατευθύνθηκα στο ταμείο και ρώτησα «γεια σας, θέλω να ασφαλίσω το αυτοκίνητό μου, μπορείτε να μου δώσετε μία τιμή?»
Η ταμίας με ενημέρωσε πως για να τιμολογήσω το όχημά μου θα πρέπει να μπω στο http://www.anytime.gr

Βέβαια κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει στο μέλλον, αν πχ οι ταμίες θα ενημερώνουν η ακόμη και θα τιμολογούν.

Το σίγουρο είναι πως οι φόβοι μας έγιναν πραγματικότητα. Πια εκτός από τις τράπεζες , τα ΚΤΕΟ, και τα διαδικτυακά καταστήματα από σήμερα έχουμε και τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

https://www.anytimeonline.gr/portal/marinopoulos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου