Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

ΓΕΛΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ....!!

Το πιο κοντινό στο σεξ που έχω κάνει τελευταία είναι που έδωσα σε μια Ψιλικατζού ένα πενηντάευρο και μου είπε τώρα μας γ...σες...

-Έλα μωρό μου...κάνε με να ουρλιάξω σαν τρελή!
-Πάχυνες!

-Και δεν μου λες τα χόρτα είναι άγρια;
-δεν τα βλέπεις μαντάμ δεμένα τα ΄χω!
 
Τι προφυλακτικά είναι αυτά που μου πουλήσατε; Δεν καλύπτουν ούτε μέχρι την μέση το πέος...
- Είναι καλοκαιρινό μοντέλο κύριε! 
Condom-
άνικο... 
- Γιαγιά γιατί έχεις τόσο μεγάλα μάτια;
- Γιατί πατάς τη σωλήνα του οξυγόνου, βλαμμένο!
 
-Πώς περάσατε χτες;
-Όνειρο!
-Δηλαδή;
-Με πήρε ο ύπνος!

Κορόιδευα το βάδην σαν άθλημα, μέχρι που με έπιασε κόψιμο στην ταβέρνα και η τουαλέτα ήταν στα 300 μέτρα ..

Ήμουν στο στέκι μου άνετος εχτές βράδυ και έπινα το ποτό μου, βλέπω 3 γκομενάκια, μοντέλα, με κάρφωναν ,δεν πήραν τα ματια τους από πάνω μου όλη νύχτα.Ήταν αφίσα...
 
Θα έρθει η εποχή που δεν θα έχουμε μακαρόνια για τον αστακό μας!

Πήγαινα στο δρόμο 7.30 το πρωί και ξαφνικά ξεπροβάλει πίσω από τα βουνά μια μεγάλη φλεγόμενη φωτεινή μπάλα......
Πάει λέω τελείωσε.....
Μετά κατάλαβα ότι ήταν ο ήλιος......
Δεν είχα ξυπνήσει ποτέ ξανά τόσο νωρίς!

Ροδόνερο: Το νερό που εκτοξεύουν οι ρόδες ενός αυτοκινήτου, όταν περνάνε με ταχύτητα από μια λακκούβα στη βροχή..
 
Πόσες τηγανητές πατάτες & σοκολάτες φάγαμε για να μας ανέβει η διάθεση &τελικά μας φάρδυνε ο κώλος.

Κορίτσια πήγα στην 
Vodafone να διακόψω το συμβόλαιο μου και έφυγα με νέο συμβόλαιο, νέο κινητό, σταθερό και internet και νομίζω περιμένω και παιδί.... 
Η αμήχανη στιγμή που μπαίνεις στο νοσοκομείο της Μυκόνου και φωνάζεις: "ΑΔΕΛΦΗ"... !!!
 
Καθόλου δεν μου αρέσει το άγαμος στο βιογραφικό μου...
Θα γράψω γαμάτος που είναι και πιασάρικο..
 
Με σταματάει η τροχαία:
- Την άδεια σας παρακαλώ .
- Άδεια μετά τις 15 Αυγούστου αλλά δεν είναι σίγουρο, εσείς θα πάτε κάπου;
 
-Ο Μήτσος καθόταν στο τραίνο και απέναντι καθόταν μια κουκλάρα,που φορούσε ένα καυτό μίνι.Όσο κι αν προσπαθούσε δεν μπορούσε να μην κοιτάει.Με μεγάλη έκπληξη και πολύ χαρά ανακάλυψε ότι δεν φορούσε εσώρουχο.
-Όταν τον κατάλαβε η κουκλάρα του λέει:
-Κοιτάς την "πραμμάτια" μου….
-Ναι,αλλά να,με συγχωρείς που, δεν...…
-Καλά, κοίτα, έχει πολλά ταλέντα...!!θα σου στείλει ένα φιλάκι..!!
-Πράγματι η "πραμμάτια" του στέλνει ένα φιλάκι.
-Ο Μήτσος έκπληκτος θέλει να μάθει τι άλλο μπορεί να κάνει.
-Μπορεί ακόμα να ανοιγοκλείνει σαν μάτι…
-Ο Μήτσος παρακολουθεί έκθαμβος να το κάνει.
-Έλα κάτσε δίπλα μου, του λέει.
-Φυσικά ο Μήτσος δέχεται.
-Τότε του λέει η κουκλάρα...:Μπορείς να βάλεις δυο δάκτυλα μέσα.;;
-Και απαντά ο Μήτσος τρελαμένος:
-Μα τι λες.;; Μπορεί και να σφυρίξει.;;
Η αμήχανη στιγμή που μπαίνεις σε pet shop και ρωτάς την πωλήτρια αν έχει κολάρα!

- Θα σε κάνω την πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο
- Θα μου λείψεις ρε συ!
 
 -Έρχομαι σπίτι σου, τι να φέρω;
-ΚΑΡΟΤΑ.
-Ελπίζω να γράφεις greeklish!
 
 Με έδιωξε η κομπλεξικιά απ’ το φαρμακείο γιατί της ζήτησα να μου δείξει πως φοριέται το προφυλακτικό. Εμ, δεν κρατιέται η πελατεία έτσι μωρή αχλάδο!
 
 Μήνες παίρνω σε εταιρίες για δουλειά! Έχω καταντήσει βιογραφικός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου