Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Ζωή & Σύνταξη: Πως θα χτίσει μια εταιρεία το πρώτο όνομα (μέρος 2ο)

Ζωή & Σύνταξη: Πως θα χτίσει μια εταιρεία το πρώτο όνομα (μέρος 2ο)

Building
12 Δεκεμβρίου 2014
Μπορεί μια εταιρεία να έχει τα καλύτερα προγράμματα στον κόσμο, την καλύτερη οργάνωση και τα πιο νοικοκυρεμένα οικονομικά. Αυτό από μόνο του όμως δεν σημαίνει τίποτα αν δεν το γνωρίζει ο κόσμος, το κοινό.
Και η αλήθεια είναι πως το κοινό δεν ενδιαφέρεται να μάθει ούτε για τα προγράμματα, ούτε για τα οικονομικά αλλά ούτε και για την οργάνωση μια εταιρείας.
Αντιθέτως, ενδιαφέρεται να ψυχαγωγηθεί, να μάθει κάτι χρήσιμο, να ωφεληθεί, να επιβεβαιώσει τα πιστεύω του, να νιώσει "μέσα" στα πράγματα.
Είναι γνωστό ότι οι καταναλωτές (όλοι μας) αδιαφορούμε για τα διαφημιστικά μηνύματα.
Θα έλεγε κανείς ότι η μόνη περίπτωση στην οποία μια διαφήμιση θα δουλέψει για κάποια ασφαλιστική εταιρεία είναι η διαφήμιση για φτηνό ασφάλιστρο στις υποχρεωτικές ασφαλίσεις. Για τις υπόλοιπες περιπτώσεις υπάρχουν οι καλοί πωλητές. Έτσι δεν είναι;
Όχι ακριβώς.
Μια καλή διαφήμιση είναι εφαλτήριο για τους πωλητές. Είναι προς όφελος των διαμεσολαβούντων οι εταιρείες να έχουν δυνατά ονόματα και προφίλ που εκτιμούν οι καταναλωτές.
Με ποιον τρόπο όμως θα μπορούσε μια εταιρεία να "σπάσει" την αδιαφορία των καταναλωτών  και να "μπει" μέσα στο μυαλό τους;
Θα σας παρουσιάσουμε την πολυβραβευμένη καμπάνια από την ασφαλιστική εταιρείαSwissLife που ειδικεύεται σε συνταξιοδοτικά και ασφαλίσεις ζωής.
Μέσα από μια πολύ πρωτότυπη διαφήμιση η εταιρεία κατάφερε να αγγίξει του καταναλωτές. Χρησιμοποιώντας ένα "μείγμα" εξυπνάδας και χιούμορ κερδίζει την προσοχή του (αδιάφορου) αναγνώστη (που είναι το πρώτο και δυσκολότερο πράγμα σε μια διαφήμιση) και στη συνέχεια επικοινωνεί έντεχνα κάτι που όλοι μέσα μας γνωρίζουμε: Η ζωή έχει απρόβλεπτα γυρίσματα.
Δείτε τις καλύτερες από τις διαφημίσεις της καμπάνιας παρακάτω (και θα θυμάστε για χρόνια την εταιρεία).
swiss-life-life-insurance-lifes-turns-in-a-sentence-2-1-of-6-we-need-leo-burnett-schweiz-ag-zurich

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου