Τρίτη, 6 Ιανουαρίου 2015

επιτυχία είναι θέμα...εβδομάδων:

Η επιτυχία είναι θέμα...εβδομάδων:

Do it!
5 Ιανουαρίου 2015
Στην ασφαλιστική αγορά, ο Διαμεσολαβητής στοχεύει συνήθως σε 46 εργάσιμες εβδομάδες. (Ο χρόνος έχει 52, από αυτές αφαιρούνται 3 περίπου εβδομάδες το καλοκαίρι, 1 τα Χριστούγεννα, 1 το Πάσχα και υπολογίζεται και 1 εβδομάδα απουσίας λόγω ασθένειας. Απομένουν λοιπόν 46 εργάσιμες εβδομάδες).
Οι στόχοι που τίθενται προς και από τη Διαμεσολάβηση είναι συνήθως εβδομαδιαίοι και αφορούν χ αριθμό τηλεφώνων και ψ αριθμό ραντεβού που θα πρέπει να πραγματοποιηθούν μέσα σε ένα εφταήμερο.
Εδώ όμως κρύβεται και ένα μυστικό. Αν το εξετάσει κανείς καλύτερα, βλέπει ότι το θέμα δεν είναι ο αριθμός των δραστηριοτήτων που θα μπουν ως στόχος την εβδομάδα, αλλά το πόσες εβδομάδες ο Σύμβουλος θα καταφέρει να παραμείνει στο στόχο του, δηλαδή πόσες εβδομάδες από τις 46 θα καταφέρει να κάνει το χ ή ψ αριθμό τηλεφώνων, ραντεβού ή πωλήσεων.
Διότι όλοι οι Σύμβουλοι θα έχουν «καλές» εβδομάδες, δηλαδή εβδομάδες που θα έχουν επιτύχει το στόχο και όλοι τους, στις καλές εβδομάδες, θα έκαναν πράγματι 20 τηλέφωνα. Το θέμα όμως είναι πόσες «καλές» εβδομάδες κατάφερε ο καθένας.
Να είναι κανείς full παραγωγικός και τις 46 εβδομάδες του έτους, είναι αδύνατον και πνευματικά και βιολογικά ακόμη. Υπάρχουν εβδομάδες που δεν υπάρχει τόσο κέφι για δουλειά και άλλες που δουλεύουμε στο 100% μας, αυτό ισχύει για όλους.
Το θέμα είναι πόσες εβδομάδες τη χρονιά θα καταφέρει ο Σύμβουλος να μην πέσει χαμηλά σε παραγωγικότητα.
Διότι αν 6, για παράδειγμα, από τις 46 δεν ήταν οκ… είναι οκ!
Αν όμως 16 από τις 46 εβδομάδες δεν ήταν οκ…δεν είναι οκ!
Όταν κάποιος βάζει στόχο για παράδειγμα 20 νέα τηλέφωνα την εβδομάδα, μπορεί να ακούγεται λογικό, εφικτό και εν πάση περιπτώσει ικανοποιητικό. Όμως αν υπολογίσει κανείς 20 νέα τηλέφωνα την εβδομάδα επί 46 πλήρως εργάσιμες εβδομάδες, τότε το νούμερο που βγαίνει είναι 690 νέα τηλέφωνα το χρόνο, τα οποία δεν φαντάζουν και τόσο εφικτά...
Αν λοιπόν ο Σύμβουλος στο τέλος του χρόνου πάει να αξιολογήσει τις προσπάθειές του και συγκρίνει τα τηλέφωνα που έκανε, με το στόχο που είχε βάλει, δηλαδή τα…690, είναι προφανές ότι θα απογοητευτεί, θα σκεφτεί ότι δε είναι αρκετά καλός ή ικανός στη δουλειά του κ.λπ., σκέψεις που όμως δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Οι στόχοι δεν είναι θέμα ικανοτήτων, είναι θέμα ενέργειας. Ο λόγος που ο Σύμβουλος δεν φτάνει το στόχο είναι ότι απλά, δεν έδωσε το 100% του εαυτού του στο στόχο του ΚΑΙ ΤΙΣ 46 εβδομάδες, αλλά μπορεί π.χ. να το έκανε στις 30 ή στις 35 από αυτές.
Άρα αν αυξήσει τις εβδομάδες που «του πάνε καλά», θα έρθει πιο κοντά στο στόχο του.
Όλοι μας, κάποιες εβδομάδες είμαστε σούπερ παραγωγικοί, κάποιες άλλες λιγότερο πιστοί και κάποιες μπορεί και καθόλου.
Το στοίχημα δεν είναι ο αριθμός που θα τεθεί δίπλα σε κάθε δραστηριότητα της εβδομάδας, αλλά το πόσες εβδομάδες, από τις 46 εργάσιμες όλης της χρονιάς, θα καταφέρει ο Διαμεσολαβητής να μείνει πιστός στις δραστηριότητες αυτές.
Καλή και παραγωγική μας χρονιά!
Underwriter Editors
Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.
Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου