Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2015

Δημιουργώντας το ασφαλιστικό μου γραφείο από το μηδέν

Δημιουργώντας το ασφαλιστικό μου γραφείο από το μηδέν

     - Δημοσιεύτηκε:  στις 9:45 πμ
    0
    logo insurance forumΤο insurancewebinars.gr και το insuranceforum.gr διοργανώνουν ένα πρωτοποριακό και καινοτόμο σεμινάριο στην Αθήνα με θέμα την δημιουργία ενός ασφαλιστικού γραφείου από το μηδέν.
    Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Παρασκευή 6 και το Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015 στο ξενοδοχείο Golden Age of Athens, Μιχαλακοπούλου 57 Αθήνα.
    Με 3 εισηγητές και 16 διδακτικές ώρες το σεμινάριο έχει σκοπό να διδάξει στους συμμετέχοντες:
    • Πώς θα οργανώσουν το ασφαλιστικό τους γραφείο εστιαζόμενοι στις πωλήσεις και την ανάπτυξη.
    • Πώς θα χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία και θα εξελίξουν την επιχείρηση τους με γοργά βήματα.
    • Πώς θα μάθουν με απλά λόγια την ισχύουσα νομοθεσία σύμφωνα με τα νέα δεδομένα.
    Το σεμινάριο απευθύνεται σε τρεις μεγάλες ομάδες. Καταρχήν, σε όσους νέους επέλεξαν να λάβουν την άδεια του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και αναζητούν τα “πώς”, τα “γιατί” και τις προτεραιότητες για την ίδρυση και την οργάνωση του γραφείου τους. Η δεύτερη ομάδα είναι οι νέοι που προβληματίζονται ακόμα για το επάγγελμα και τις προοπτικές ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και επιθυμούν να διαμορφώσουν μια ολοκληρωμένη άποψη για όλες τις πτυχές του επαγγέλματος και η τρίτη ομάδα είναι οι υπάρχοντες διαμεσολαβητές που νιώθουν ακόμα νέοι και θέλουν να επανατοποθετηθούν στην ασφαλιστική αγορά με αναπτυξιακό προσανατολισμό, μακριά από τα προβλήματα του παρελθόντος.
    Βασικό περιεχόμενο σεμιναρίου
    • Η ασφαλιστική μας αγορά. Εναλλακτικοί τρόποι δραστηριοποίησης ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.
    • Προοπτικές του επαγγέλματος . Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης και οι προοπτικές. Ποιος είναι ο εσωτερικός ανταγωνισμός και πώς μπορούμε να τον αντιμετωπίσουμε;
    • Το σύγχρονο ασφαλιστικό γραφείο. Μορφή, οργάνωση, υποχρεώσεις. Λογιστικές και μηχανογραφικές εφαρμογές.
    • Διαχείριση εξόδων. Πώς θα καταρτίσω τον αρχικό μου προϋπολογισμό; Ποια είναι τα βασικά έξοδα λειτουργίας του γραφείου μου και πως θα τα διαχειριστώ;
    • Σχέσεις με ασφαλιστικές εταιρείες. Επιλογή, συμβάσεις, υποχρεώσεις και δικαιώματα. Συστήματα είσπραξης και πληρωμής.
    • Ανάπτυξη δικτύου συνεργατών. Πόσο απαραίτητο είναι; Με ποιες διαδικασίες;
    • Διοικώ το ασφαλιστικό μου γραφείο. Ποιες είναι οι βασικές αρχές management και οι διαδικασίες εφαρμογής τους;
    • Σχεδιασμός και στόχοι. Διαδικασία, ανάλυση κατάστασης, προσανατολισμός της επιχείρησης.
    • Πώς θα δημιουργήσω το marketing mix του ασφαλιστικού μου γραφείου στην πράξη; Πως θα καταγράψω με ρεαλιστικό τρόπο τους στόχους μου;
    • Ανάπτυξη πελατολογίου. Πώς θα βρω τους πρώτους πελάτες μου; Πώς θα δημιουργήσω σχέσεις που διαρκούν στο χρόνο;
    • Πώς θα αναπτύξω και θα στελεχώσω το γραφείο μου; Μέθοδοι στρατολόγησης και επιλογής προσωπικού.
    • Μοντέλα ηγεσίας και θέσπιση κινήτρων. Εποπτεία και Έλεγχος.
    • Η ψυχολογία του επιχειρηματία. Φόβος και άγχος. Πώς θα μετατρέψω τα προβλήματα σε ευκαιρίες;
    • Πώς θα διαφημίσω το γραφείο μου με χαμηλό κόστος. Πόσο αναγκαία είναι η ιστοσελίδα? Πώς θα με βοηθήσει στην πράξη; Συμμετοχή σε forums και sites με σκοπό την εξεύρεση πελατών.
    • Καθημερινές διαδικασίες και οργάνωση του χρόνου μου. Οδηγός καθημερινότητας.
    • Οργάνωση του γραφείου μου. Οι 10 τρόποι οργάνωσης στην πράξη.
    • Το αντάρτικο marketing στην ασφαλιστική δραστηριότητα.
    • Τα αναγκαία εργαλεία internet και τα social media. Πως θα τα χρησιμοποιήσω; Ποιες πλατφόρμες μου ταιριάζουν; Χρειάζονται χρήματα και πόσα;
    • Εγώ, ο επιχειρηματίας. Προσωπική οργάνωση. Θετική σκέψη στην πράξη.
    • Σε ειδική ενότητα θα παρουσιασθεί και θα αναλυθεί η εμπειρία ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Ξεκινώντας από το μηδέν την επιχείρησή του. Τι δυσκολίες αντιμετώπισε. Πού βρίσκεται σήμερα. Τι συμβουλεύει στους νέους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.
    Εισηγητές του σεμιναρίου θα είναι οι:
    Νίκος Κλήμης
    Ο Νίκος Κλήμης είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος Επιχειρήσεων. Άνθρωπος της ασφαλιστικής αγοράς από το 1981, έχει εργαστεί σε διάφορες διοικητικές θέσεις σε μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες. Έχει εκπονήσει πλήθος μελετών και τα τελευταία χρόνια έχει εστιάσει στην εκπαίδευση, στην αρθρογραφία και στην ανάλυση των προβλημάτων της ασφαλιστικής αγοράς και ιδιαίτερα στις επιπτώσεις που επιφέρουν οι νομοθετικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, στις προοπτικές τους και στα εναλλακτικά μοντέλα συνενώσεων και συνεργασιών. Συγγραφέας του βιβλίου “Bancassurance. Θεωρητική Προσέγγιση και Μοντέλα Εφαρμογής”.
    Μελίνα Τσικογιαννοπούλου
    Η Μελίνα Τσικογιαννοπούλου κατέχει MBA με εξειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων από το Kingston University,πρόγραμμα προχωρημένων σπουδών από το ΕΙΑΣ, ετήσιο πρόγραμμα ασφαλιστικών σπουδών και πλήθος σεμιναρίων. Έχει πραγματοποιήσει περισσότερα από 730 εκπαιδευτικά σεμινάρια σε θέματα ασφαλιστικά,πωλήσεων,management,προσωπικής ανάπτυξης, marketing,ηλεκτρονικών υπολογιστών,social media σε ασφαλιστικές εταιρείες,τράπεζες, ασφαλιστικά γραφεία, στο ΕΙΑΣ κλπ.Συγγραφέας του βιβλίου <<το management των ασφαλιστικών επιχειρήσεων>>
    Απόστολος Μαρτζάκλης
    Ο Απόστολος Μαρτζάκλης είναι Πτυχιούχος του οικονομικού τμήματος του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου Πατρών. Κάτοχος πιστοποιητικού πολυεθνικών εταιρειών πάνω σε θέματα Διοίκησης & Οργάνωσης Επιχειρήσεων. Έχει εργαστεί σε καίριες θέσεις σε μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες από το 1992 μέχρι και σήμερα. Εισηγητής  στο ΕΙΑΣ σε θέματα πιστοποίησης της Τράπεζας της Ελλάδος.Έχει ξεπεράσει τα 60 σεμινάρια σε θέματα πιστοποίησης της τράπεζας της Ελλάδος, και έχει πάνω 250 σεμινάρια σε θέματα πωλήσεων, management,πωλήσεις σε περίοδο κρίσης,πως διατηρώ την θέση της εργασίας μου εν καιρώ κρίσης, οργάνωσης ενός σύγχρονου ασφαλιστικού γραφείου κ.α.
    Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.
    Για περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής πατήστε ΕΔΩ

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου