Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Δείξε μου ποιον θαυμάζεις και θα σου πω τι θα καταφέρεις στη ζωή

Δείξε μου ποιον θαυμάζεις και θα σου πω τι θα καταφέρεις στη ζωή

warren-buffett
26 Νοεμβρίου 2014
Αυτόν τον εμπειρικό κανόνα αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του ένας εκ των κορυφαίων επενδυτών όλων των εποχών, ο 84χρονος Warren Buffet.
Ο κατά σειρά ετών πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο και μεγαλομέτοχος της Coca Cola Company, ο οποίος παραμένει ακόμη δραστήριος, είναι ο πλέον κατάλληλος στιςπροβλέψεις. Ο Buffet έχτισε μια ολόκληρη αυτοκρατορία επενδύοντας σε εταιρείες και μετοχές για τις οποίες προέβλεπε ότι θα πετύχουν. Και πράγματι πέτυχαν οι περισσότερες, όπως ακριβώς είχε υπολογίσει.
Ο Warren Buffet κατάλαβε από πολύ νωρίς την ανθρώπινη φύση και τις συμπεριφορές των ανθρώπων. Έτσι έφτασε στην κορυφή. Μία τέτοια φράση λοιπόν είναι μια σύνοψη πολλών ετών εμπειρίας, και αποτελεί «θησαυρό» για όποιον μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει και να την χρησιμοποιήσει στη δουλειά του.
Στη ζωή, ταυτιζόμαστε και ακολουθούμε υποσυνείδητα αυτό που μας εκφράζει και αυτό με το οποίο μοιάζουμε. Αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης των προτύπων. Μας δίνουν μια «κατεύθυνση», μας χαράσσουν τον δρόμο που θα ακολουθήσουμε. Δεν είναι τυχαίο ότι η βιομηχανία της διαφήμισης πληρώνει τεράστια κονδύλια για την πρόσληψη διασημοτήτων. Οι διασημότητες, δηλαδή τα πρότυπα, έχουν επιρροή, τα ακούμε, μας λένε τι θα κάνουμε.
Τρεις πρακτικές εφαρμογές:
1. Συνεργασίες: Επιλέξτε τους συνεργάτες σας με βάση τα πρότυπά τους. Εάν οι ήρωες τους είναι άνθρωποι όπως ο Buffet για παράδειγμα, τότε είναι βέβαιο ότι έχετε βρει τους σωστούς. Τουλάχιστον σε επίπεδο ιδιοσυγκρασίας. Εάν αντίθετα, τα πρότυπά τους είναι οι αστέρες του Hollywood, μάλλον θα πρέπει να συνεχίσετε την αναζήτησή σας.
2. Προσλήψεις: Ζητήστε και από τον υποψήφιο υπάλληλο να σας πει τα πρότυπά του. Προσοχή, αυτή είναι μια ερώτηση που θα πρέπει να γίνει στο τέλος της συνέντευξης και σε «χαλαρό» κλίμα, έτσι ώστε να απαντηθεί με ειλικρίνεια. Είναι ένας γρήγορος και δημιουργικός τρόπος για να «σκανάρετε» γρήγορα τον υποψήφιο. Αντιστοιχήστε αντικείμενο εργασίας και «πρότυπο». Εάν για παράδειγμα αναζητάτε manager, τότε τα πρότυπα ανθρώπων «στιβαρών» και οργανωμένων που παίρνουν ορθές αποφάσεις, είναι τα κατάλληλα. Εάν πάλι αναζητάτε γραφίστα, τότε ένα πρότυπο από τον «δημιουργικό» χώρο, ίσως να είναι το ιδανικό.
3. Πελάτες: Αν καταλάβετε τα πρότυπα των πελατών, θα μπορέσετε να καταλάβετε το στυλ πώλησης που τους ταιριάζει αλλά και τις υπηρεσίες που έχουν περισσότερο ανάγκη. Σκεφτείτε τι είδους υπηρεσίες θα αγόραζε το «πρότυπο» του πελάτη, τι δηλαδή ταιριάζει στο «προφίλ» του και κάντε τους τις αντίστοιχες προτάσεις. Είναι μια «έμπειρη» κίνηση η οποία θα αποδώσει καρπούς.
Συνειδητοποιήστε ότι στη ζωή τα «όμοια έλκονται» και χρησιμοποιήστε αυτήν την γνώση από αύριο τόσο στις πωλήσεις σας, όσο και στην «αναγνώριση» των ανθρώπων που συναντάτε.
Underwriter Editors
Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.
Underwriter.gr – Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου