Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!

 
Είσαι πολύ περίεργη.
- Γιατί το λες αυτό;
- Να το πάλι...!

- Με είπε ρουφιάνο
- Κι εσύ τι έκανες;
- Ήρθα και στο είπα αμέσως, τι να κάνω;

========================================================================

Kι εκεί που έπαιζα κλαρίνο  έρχεται η από πάνω και μου λέει:
"Η κόρη μου διαβάζει για την εξεταστική, το ξέρεις;;;"
Και της λέω:
"Όχι, αλλά αν μου πεις λίγο το ρυθμό... θα το παίξω!
"
========================================================================
 
 Είπα να κάτσω να σοβαρευτώ... αλλά δεν βρήκα που να καθίσω!
 
Σημασία δεν έχει ούτε το ταξίδι ούτε ο προορισμός.
Σημασία έχει να βρεις πάρκινγκ όταν φτάσεις!
 
Η "δίαιτα από Δευτέρα" είναι κινητή εορτή...
 
 
Στη τράπεζα χθες:
- "Πληρωμή ή ανάληψη" με ρωτάει ο ταμίας...
- Aνάληψη,... λέω, κι ο κόσμος ξεσπά σε χειροκροτήματα. Είχα 2 προτάσεις γάμου! 
 
Το πρωί ήμουν στην Εθνική Οδό, κοιτάω αριστερά και τι να δω;
Μια τύπισσα, με πατημένα 120, να κοιτάζεται στον πλαϊνό καθρέφτη & να
βάζει κραγιόν....
Και φυσικά, έτσι αφηρημένη όπως ήταν, είχε αρχίσει να μπαίνει στη
λωρίδα μου!
Τρόμαξα τόσο που μου έπεσε η ξυριστική μηχανή απ' το ένα χέρι και το
σάντουιτς από το άλλο.
Προσπάθησα να κουμαντάρω το τιμόνι με τα γόνατα, μου φεύγει και το
κινητό όπως το κρατούσα με τον ωμό και μιλούσα, πέφτει μέσα στον καφέ
που είχα ανάμεσα στα πόδια μου, έγιναν τα πλήκτρα του laptop χάλια...
Πάλι καλά που δε βράχηκε η εφημερίδα που είχα πάνω στο τιμόνι...
Γυναίκες οδηγοί, σου λέει μετά... ο άλλος....

Οι ώρες 6, 7, 8 θα έπρεπε να βγαίνουν μόνο σε απόγευμα.
 
Αυτά τα πελάγη ευτυχίας προς τα που πέφτουν, να πάω να αρμενίσω;
 

Φήμες λένε... ότι κάποιος βγήκε καλός σε φωτογραφία ταυτότητας.

Να καταργηθούν εδώ και τώρα οι ζυγαριές στα φαρμακεία. Για ντεπόν πας... με ηρεμιστικά φεύγεις.
 
...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου