Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Πέντε συμβουλές για να πείσετε με την ομιλία

Πέντε συμβουλές για να πείσετε με την ομιλία σας

Fear-of-Public-Speaking
20 Μάιος 2016
Η ικανότητα του να μπορεί κάποιος να πείσει και να επικοινωνήσει είναι σήμερα περισσότερο σημαντική από ποτέ άλλοτε.
Μια καλή δημόσια ομιλία, μία καλή παρουσίαση, είναι εργαλείο εξουσίας στις μέρες μας! Η επιτυχία της όμως δεν εξαρτάται μόνο από το περιεχόμενο. Είναι και θέμα τεχνικής. (Μυστικό: τα παρακάτω μπορούν άνετα να εφαρμοσθούν και σε πώληση one to one):
Αφήστε πίσω το Εγώ σας
Σημαντική συμβουλή που ισχύει για κάθε μορφή επιχειρηματικής επικοινωνίας. Μην είστε αλαζόνες. Τίποτα περισσότερο δεν καταστρέφει τις προοπτικές μια πετυχημένης ομιλίας από τον εγωκεντρισμό. Ο στόχος μιας καλής ομιλίας είναι να κληροδοτήσει μία ιδέα, όχι η αυτοπροβολή.
Χιούμορ, το μυστικό όπλο των ομιλητών
Το χιούμορ είναι το μυστικό όπλο των σπουδαίων ομιλητών. Όταν ομιλητής καταφέρνει να κάνει το κοινό να γελάσει έχει καταφέρει και να τον συμπαθήσει. Όταν άνθρωποι συμπαθήσουν κάποιον, τότε τον λαμβάνουν και περισσότερο στα σοβαρά. Το χιούμορ με την μορφή ανεκδότων είναι πιο αποτελεσματικό από οποιοδήποτε σοφιστικέ, αριστοτεχνικό αστείο. Οποιος, μπορέσει να βρει μία ιστορία που θα κάνει τους ανθρώπους να χαμογελάσουν, μπορεί να ξεκλειδώσει και την υπόλοιπη ομιλία του.
Πείτε μία ιστορία
Οι ιστορίες βοηθούν τον κόσμο να αντιληφθεί πιο εύκολα και καλύτερα αυτό που θέλει ο ομιλητής να πει. Την μεγαλύτερη απήχηση φυσικά έχουν οι προσωπικές ιστορίες ή ιστορίες για γνωστούς ανθρώπους ή κοντινούς στον ομιλητή ανθρώπους.
Οι ιστορίες αποτυχίας, αμηχανίας, δυστυχίας, κινδύνου ή καταστροφής προσελκύουν το ενδιαφέρον και δημιουργούν κλίμα εμπιστοσύνης, όσο παράξενο και αν ακούγεται.
Δείξτε τις αδυναμίες σας
Ενας από τους καλύτερους τρόπους να αφοπλίσετε το κοινό σας είναι να προβάλετε τις αδυναμίες σας. Να ομολογήσετε ότι μπορεί να αισθάνεστε λίγο τρακ. Να αποκαλύψετε πόσο σας προβλημάτισε το περιεχόμενο της ομιλίας ή η εντύπωση που θα κάνουν τα λόγια σας. Ωστόσο όλα αυτά όχι με υπερβολή. Αλλά με στόχο να σπάσει ο πάγος και να γίνετε πολύ πιο άμεσος στο κοινό.
Οπτική επαφή με το ακροατήριο
Είναι βεβαίως προϋπόθεση η τακτική οπτική επαφή με τα μέλη του ακροατηρίου. Οι ομιλητές πρέπει να επικοινωνούν με το κοινό τους. Το καλύτερο εργαλείο για αυτό είναι το φυσικό χαμόγελο. Ακόμη, τα βήματα στη σκηνή, το να παρατηρεί ο ομιλητής και λίγο γύρω του, να έχει οπτική επαφή με δύο ή τρεις ανθρώπους και οπωσδήποτε να χαμογελά.
Underwriter Editors
Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.
Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου