Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

ΑΠΕΙΛΗ ΟΙ ON LINE ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ!

Ανοιχτή «απειλή» για τις ασφαλιστικές η online ασφάλιση στην παγκόσμια αγορά

Η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών των ασφαλιστικών εταιρειών , και σε ποσοστό 67% , είναι ανοιχτή στην ιδέα της αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων από παρόχους που δεν είναι ασφαλιστές , σύμφωνα με μια πολυεθνική έρευνα της εταιρίας συμβούλων διαχείρισης Accenture 
Ενώ σύμφωνα με την έρευνα το 23% θα εξετάσει την αγορά ασφάλισης από online παροχούς υπηρεσιών , όπως το Google και η Amazon .
“Ο ανταγωνισμός στον κλάδο των ασφαλίσεων θα μπορούσε γρήγορα να ενταθεί καθώς οι καταναλωτές είναι ι ανοικτοί για την αγορά ασφάλισης, όχι μόνο από τους παραδοσιακά ανταγωνιστές , όπως οι τράπεζες , αλλά και από τους γίγαντες του Διαδικτύου », δήλωσε ο Michael Lyman , γενικός διευθυντής διαχείρισης της ασφαλιστική βιομηχανία της Accenture .
” Σε γενικές γραμμές , υπάρχει σημαντικός κίνδυνος διακοπής και εκτιμούμε ότι έως και 400 δισεκατομμύρια δολάρια σε ασφάλιστρα θα μπορούσε να αλλάξει χέρια μέσα στο ασφαλιστικό κλάδο κατά τη διάρκεια των επόμενων 12 μηνών . Ο κίνδυνος διακοπής είναι σημαντικός στις δυτικές αγορές , αλλά ακόμη περισσότερο στις αναδυόμενες χώρες όπως η Κίνα και η Βραζιλία , όπου η ασφάλιση πελάτες είναι ακόμη πιο πιθανό να αλλάξουν πάροχο . ”
Από την έρευνα πολλαπλής επιλογής , το 43% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι θα εξετάσουν την αγορά ασφάλισης από τις τράπεζες , το 23% εκατό από online παρόχους υπηρεσιών , το 20 % από τους παρόχους υπηρεσιών στο σπίτι , όπως direct πωλήσεις, το 14% από τους λιανοπωλητές και 12% από εμπόρους αυτοκίνητων.
Σύμφωνα με την έρευνα οι κύριοι λόγοι που οι καταναλωτές θα στραφούν στις εναλλακτικές αγορές είναι, οι χαμηλότερες τιμές , που αναφέρθηκε από 87%, και πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση , που αναφέρθηκε από το 80% . Ενώ το 41%είπαν ότι θα πληρώσουν περισσότερα για εξατομικευμένες συμβουλές κατά την αγορά ασφάλισης .
” Η εξατομίκευση προκύπτει σαφώς ως βασική κινητήρια δύναμη στην διατήρηση των υφιστάμενων πελατών και την προσέλκυση νέων “, από τους ασφαλιστές δήλωσε ο κ Λάιμαν . ” Η καινοτομία στο πλαίσιο της στρατηγικής τιμολόγησης και η ικανότητα να κάνουν τους πελάτες τους να αισθάνονται ότι είναι μοναδικοί είναι πολύ σημαντικό », η οποία προσφέρει ευκαιρίες για τους ασφαλιστές να κερδίσουν μερίδιο αγοράς .
476262Οι περισσότεροι πελάτες σε ποσοστό 67% , δήλωσαν ότι ενδιαφέρονται για τη χρήση υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας , με τους ασφαλιστές τους όπως για η αποστολή εικόνων από το αυτοκίνητό τους για να αναφέρουν μια απαίτηση ή την εμφάνιση της απόδειξη της ασφάλισης.
Επίσης από την παραπάνω έρευνα προκύπτει ότι :
Το 71% είπαν ότι είναι έτοιμοι να αγοράσουν ασφαλιστήρια συμβόλαια ταξιδιών και βοήθειας , ασφάλεια κατοικίας ή ασφαλιστικών προϊόντων ζωής σε απευθείας σύνδεση .
Το 48% είπαν ότι θα εξετάσει τα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν αποφασίσουν την λήψη ασφαλιστικών υπηρεσιών.
Η online έρευνα σχεδιάστηκε από την Accenture και διενεργήθηκε από την Lightspeed Research τον Ιούλιο του 2013 . Συμμετείχαν 6.135 άνθρωποι από τους οποίους 1.012 από τις Ηνωμένες Πολιτείες, 520 από την Ιταλία , 516 από τη Βραζιλία , 512 από την Ιαπωνία, 511 από το Ηνωμένο Βασίλειο , τη Γαλλία , την Ισπανία , τον Καναδά και τη Νότια Αφρική , και 510 από τη Γερμανία και την Κίνα .
Πηγή: insurancenetworking.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου