Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Δουλειές υπάρχουν!

Γράφει ο Βασίλης Μουντάκης, επενδυτικός σύμβουλος του vivanews.gr
Πολλές φορές έχουμε διαβάσει κι ακούσει περιγραφές επαγγελμάτων, είτε από εκείνους, που τα ασκούν, είτε από άλλους, που αναφέρονται σ’ αυτά. Όλες όμως οι περιγραφές είναι είτε επιτηδευμένες, είτε αναλυτικές, που παρουσιάζουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Το συγκεκριμένο άρθρο είναι δήλωση και μάλιστα σε ευθύ λόγο, έχει ουσιαστικά μεταφερθεί σαν να βρισκόμαστε σε προφορική συζήτηση, με το συγγραφέα του άρθρου κι αυτή η αυθεντικότητα, είναι που κάνει το άρθρο να ξεχωρίζει…
ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
Πολλοί με ρωτούν τι δουλειά κάνω…κι εγώ απαντώ, πως ΔΕΝ δουλεύω !  
ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΕΦΙ ΜΟΥ....γιατί για μένα η δουλειά αυτή είναι χόμπι ! !
Άλλοι με ρωτούν αν βγάζω πολλά χρήματα...τους απαντώ , πως τα πολλά ή τα λίγα είναι καθαρά υποκειμενικό ζήτημα.
Ζω καλά, δεν ξοδεύω  πολλά σε περιττά και το μεγαλύτερο μέρος το επαναεπενδύω στο χόμπι μου. Έτσι έφτιαξα το mpdclub.
Η ΙΔΕΑ
Όταν ξεκίνησε, να υλοποιείται αυτή η ιδέα, πριν 20 μήνες περίπου, πολλοί λίγοι πίστεψαν ότι θα πετύχει. Όσοι πίστεψαν κι έδωσαν στην ιδέα σάρκα, δεν είχαν ως σκοπό τους τα χρήματα. Ο βασικός άξονας των ενεργειών τους ήταν η ΠΡΟΣΦΟΡΑ στον άνθρωπο, που σήμερα δοκιμάζεται σκληρά. Σε μια εποχή λοιπόν, που ξέρει μόνο να παίρνει κι όχι να δίνει, σ΄ έναν κόσμο που ζαλισμένος αναζητά διεξόδους, οι ενέργειες μας εστίασαν στην αξιοπρέπεια, που δεν πρέπει  να χαθεί από την ανθρώπινη φύση. 

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ
Τι  είναι το  mpdclub ...μια ΕΞΥΠΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ!
Ποιος είναι ο στόχος του ; Το mpdclub...φροντίζει ,ο καθένας να ....ΚΕΡΔΙΖΕΙ !
Τι έχω να σας  πω ;  ό,τι συλλάβει το ανθρώπινο μυαλό μπορεί και να το υλοποιήσει, αρκεί να μην εγκαταλείψει ποτέ την προσπάθεια!
Η ΟΜΑΔΑ – ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
Είμαι πολύ τυχερός γιατί έχω 120 άξιους, έντιμους και ικανούς  Συνεργάτες ! 
Είμαι πολύ περήφανος και καμαρώνω γι’ αυτούς !
Δίνω στους συνεργάτες μου το χώρο τους και το χρόνο τους, την ελευθερία κινήσεων και έκφρασης και την εμπιστοσύνη, που δικαιούνται. 
Αφήνω όλα τα λουλούδια ν’ ανθίσουν !
Χρέος μου να μεταλαμπαδεύσω τον ενθουσιασμό, το πάθος, τη θετική σκέψη και την αισιοδοξία μου, γιατί εμείς συνηθίζουμε σε κάθε πρόβλημα να ψάχνουμε τη ΛΥΣΗ και όχι σε κάθε λύση να ψάχνουμε το πρόβλημα.
Οι πετυχημένες επιχειρήσεις έχουν ανάγκη από 4 τύπους ανθρώπων
 
- τον άνθρωπο της ΣΚΕΨΗΣ
- τον άνθρωπο της ΔΡΑΣΗΣ
- τον άνθρωπο της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- τον άνθρωπο της ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ.
 
Όλοι οι δικοί μου άνθρωποι είναι ο καθένας και τα τέσσερα μαζί.
Άρα δεν είμαστε 120, είμαστε 480 και το σπουδαιότερο όλων είναι ότι ξέρουμε πως θα τα καταφέρουμε !
 
ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ
-      «Μπαμπά, ακόμα δεν τέλειωσες τη δουλειά σου» ; με ρωτά συχνά με παράπονο ο εξάχρονος γιος μου.
-       Η δουλειά μου θα τελειώσει μόλις καταλάβω ότι έχουν ασφαλιστεί όλοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ ! του απαντώ.
-      Πότε θα καταφέρεις να τους ασφαλίσεις όλους ; συνεχίζει να ρωτά.
-      ...μην τον ακούς δε θα καταφέρει ποτέ, θα πεθάνει και θα έχουν μείνει πολλοί ανασφάλιστοι και ειδικά τώρα που δεν έχουν λεφτά.
Απαντά η δωδεκάχρονη κόρη μου, πριν προλάβω εγώ να εξηγήσω.
-      ...Εάν δεν τα καταφέρω, να συνεχίσετε εσείς την προσπάθεια, δημιουργώντας πιο έξυπνα πράγματα και πιο αποδοτικά.
-      Τι κάνεις μπαμπά ,τι πουλάς, τι είναι η ασφάλεια ; κ.λ.π.
-      Η ασφάλεια είναι ΑΓΑΠΗ, είναι ΖΩΗ! Η ασφάλεια είναι ΗΡΕΜΙΑ, είναι ΥΓΕΙΑ ! Η ασφάλεια είναι ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ, είναι ΠΑΡΟΝ &  ΜΕΛΛΟΝ ! απαντώ.
-      Δηλαδή ; με ρωτά γεμάτος απορία
-      Η ασφάλεια είναι χρήματα, η ασφάλεια είναι σοκολάτες, είναι
τα ρούχα και τα παπούτσια που φοράς.
-      Αλέξανδρε ασφάλεια είναι ο μπαμπάς σου ! Του απαντά η κόρη μου, που παρακολουθεί όλη τη συζήτηση.
-      Τελικά ασφάλεια είναι ο μπαμπάς, η μαμά, η οικογένεια !
Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Κλείνω λοιπόν την κουβέντα μου μαζί σας με την πιο γνωστή ρήση του Νίκου Καζαντζάκη « Δεν ελπίζω τίποτα, Δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ » !

Εάν κι εσείς νιώθετε έτσι, ελάτε να γνωριστούμε, κερνάω καφέ και τσικουδιά, κερνάω διάθεση και κέφι, κερνάω ΔΟΥΛΕΙΑ.

Όποιος πιστεύει στον εαυτό του, εγώ είμαι και θα είμαι πάντα πλάι του...
 
 
Χαιρετώ με εκτίμηση.
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου