Σάββατο, 19 Νοεμβρίου 2016

Το εργασιακό στρες χαρακτηρίζεται από τους ειδικούς ως μια ύπουλη «ασθένεια».

Υπολογίζεται ότι ένας στους τρεις εργαζομένους βιώνει έντονα εργασιακό άγχος το οποίο επιδεινώνεται σε καιρούς κρίσης. Σύμφωνα με έρευνα του αμερικανικού οργανισμού Substance Abuse and Mental Health Services Administration(SAMHSA), το 3,7% επί του συνόλου του εργατικού δυναμικού της χώρας (άνω των 18 ετών) πάσχει από σημαντικά συμπτώματα άγχους και στρες που σχετίζονται με την εργασία.
Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να το μειώσετε!
Άσκηση
Ένας από τους καλύτερους και ανέξοδους τρόπους για τη βελτίωση τόσο της σωματικής όσο και της ψυχικής σας υγείας είναι να βρείτε χρόνο καθημερινά για να κάνετε γυμναστική. Ακόμα και όταν αισθάνεστε κουρασμένοι και πιεσμένοι, πρέπει να πιέσετε τον εαυτό σας να ασκηθεί, αφού αυτό θα βελτιώσει τη διάθεσή σας.
Σύμφωνα με έρευνα, η γυμναστική μπορεί να βελτιώσει τη διάθεση και να ελαχιστοποιήσει το στρες αφού βοηθά το μυαλό να ξεξαστεί. Αυτό οφείλεται στην έκκριση συγκεκριμένων ορμονών (σεροτονίνης και ενδορφινών) την ώρα της άσκησης, οι οποίες σχετίζονται με την καλή διάθεση.
Επαρκής ύπνος
Όταν δεν κοιμάστε αρκετά, έχετε κόπωση, αδυναμία συγκέντρωσης, αυξημένο άγχος και μια συνολικά μειωμένη ψυχική διάθεση. Προσπαθήστε να κοιμάστε τουλάχιστον οκτώ ώρες κάθε βράδυ.
Περπάτημα
Το περπάτημα εκτός από την ήπια σωματική άσκηση που προσφέρει αποτελεί και μέσο πρόληψης πολλών ασθενειών (καρδιακά, εγκεφαλικά κ.α.). Αρκούν τριάντα λεπτάτην ημέρα για να νιώσετε καλύτερα αναφέρουν οι επιστήμονες. Στο πλαίσιο αυτό συνιστούν,  να περπατάτε με το φως της ημέρας, το οποίο αυξάνει τα επίπεδα της σεροτονίνης (ορμόνης που σχετίζεται με την καλή δ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου